joi, 20 noiembrie 2008

(Libel) Chill

Nu va recomand patinoarul...gheata cu denivelari, multa lume, talente si alunecari in figuri, impiedicati care se urca pe tine din senin, de jur imprejur pahare de unica folosinta aruncare in nestire. E drept ca e ieftin...contra unei sume modice te fatzai pe gheata de la 3 pana la 5 ore, in loc ce una. E oferta!
Si care e marea distractie...n-am inteles niciodata. Deci patinezi....patinezi...patinezi...si? A...mai schimbi sensul din cand in cand. O ora merge...mai intaresti un muschi, mai dai jos niste kilograme, mai cazi, te mai ridici...da' 3 ore, frate? In schimb site-ul e destul de reusit (http://www.patinoaronline.ro/)! Recunosc...nu sunt experta in patinaj, abia de ma tin pe picioare...dar nu sunt nici incuiata, nu refuz ideea de a face ceva la care nu ma prea pricep. Cum altfel sa invat, daca nu exersand? Insa tot nu ma vad rezistand pe patine timp de 3 h. In plus...acum ma doare in cot...la propriu...pentru ca un neinfranat a intrat in mine in plin si din spate...Ce era sa-i fac? M-a pus gramada pe gheata si zambea ca tontul...eu l-am privit aproape cu nervi si i-am zis scurt: "E...brava!" Mi-era ciuda...ca rezistasem pe patine netinuta de manutza si incepusem sa prind si viteza. Deci nu..."mie dati-mi strada-ngusta, unde gusta omul viata mai din plin..." vorba cantecului.
Si apoi...bere, vin...o salata Tornado ...foarte buna, de altfel. Pana-n vin un dialog sustinut despre credite, dobanzi, depozite, comisioane, idei de afaceri... Dupa vin...multa filosofie...pe marginea unei treburi atat de alambicate cum este relatia dintre o femeie si un barbat!
(...) m-am gandit intens la girafe...la okapia, mai exact...mi-am amintit si de folk...Folkul ma relaxeaza!
Apoi noaptea...apoi dimineata...

Un comentariu: