miercuri, 5 noiembrie 2008

Ba se poate

Pentru:
- diminetile tarzii de week-end cu miros de cafea, in care staaaai cu capul golit de ganduri pe pieptul lui frumos lucrat ... si lenevesti. Cand nu stii cat e ceasul si nici nu te intereseaza...cand totul este aproape perfect si crezi ca nimic nu te poate tulbura;
- momentele in care descoperi ca barbatul de langa tine gandeste si verbalizeaza, iar subiectul frazelor lui esti chiar tu. Cand ai impresia ca a priceput care sunt framantarile tale si ca e imposibil sa nu faca ceva ca sa le indeparteze;
- zilele in care deschizi usa si zaresti printre florile unui buchet un zambet tembel si crezi ca posesorul lui face un astfel de gest pur si simplu, fara sa aiba in spate o vina sau un interes;
- noptile lungi si albe...cand nu stii daca e prea tarziu sau prea devreme si iti pare ca nimic rau nu ti se poate intampla...
... sa stii ca simt nevoia sa-ti intaresc: BA SE POATE!
Se poate...pentru ca exista mania de a minti, sindromul bipolar, labilitatea psihica si instabilitatea emotionala!
Eu am viroza respiratorie...Nu doare! Nici pe mine, nici pe ceilalti! Ma incomodeaza putin tusea, dar numai pe mine! Pentru ca nu ma apuc sa tusesc in fata nimanui...Stau in banca mea, cu tusea mea si cu starea mea de incomoditate. Ba chiar ma feresc sa invadez spatiul intim al celorlalti. Din respect...ca poate ii infestez dracului. Nu gasesc nicio voluptate in a tusi altora in nas. Nu fac pe nimeni responsabil de boala mea. Imi asum vina: am dormit dezvelita, cu ferestra deschisa si am umblat de nebuna prin ploaie. Nu o sa ma apuc sa neg ca am viroza...merg la medic. Si e clar ca lumina zilei ca sunt defecta, de vreme ce tusesc cu atata hotarare. Si cand tu mi-ai spus ca sunt bolnava uite ca nu te-am contrazis si nici nu m-am inecat cu propria tuse. Pentru mine a fost limpede: trebuia sa ma tratez si am facut-o!

3 comentarii: