miercuri, 19 noiembrie 2008

Expert in spatii goale


xTc imi trezea o stare de vreau...nu stiu ce treazea in celelalte, insa pe mine ma stranea sa vreau. Vroiam mai mult, vroiam mai bine, vroiam mai mereu. Si asta pentru ca avea un talent extraordinar de a ma face sa ma simt capabila. Prin natura ei, relatia dintre noi nu-mi oferea decat iluzii...dar puntile astea virtuale pe care le construiam, punand fiecare cate o scandura, se aruncau in realitate inspaimantator de mult. Cuvintele...abstractele cuvinte produceau efecte palpabile. Intentia lui...hmmm...am petrecut prea mult timp incercand sa aflu care a fost intentia lui...iar acum, departe fiind de toata fierbanteala acelei relatii, as putea s-o cataloghez, dar n-am s-o fac. Pentru ca, pana la urma, efectele au fost benefice.

E atat de ciudat...cum inlocuim noi lipsurile, ajungand pana intr-acolo incat reconstruim un om. Nu l-am vazut niciodata...decat in poze...dar mi l-am imaginat de nenumarate ori si am avut chiar sentimentul prezentei lui fizice in viata mea. Sigur...m-a alimentat, dar numai cu vorbe...Din ceea ce mi-a spus nu a mai ramas nimic, nimic rasunator sau memorabil...nu pot sa-i reproduc vreun gand sau vreo idee, decat daca rasfoiesc arhivele...stiu, insa, sigur, ca vorbele lui au avut niste efecte, care mi-au influentat devenirea. Nu-l pot face nicicum responsabil, nu sunt indreptatita. Si nici nu vreau...


Stiu ca daca ar fi fost aici...accesibil si palpabil...lucrurile ar fi stat cu totul altfel, pentru ca nu i-as fi permis sa lase frazele neterminate. Aici m-a prins...in spatiile goale, in cele trei puncte pe care eu l-am completat de fiecare data, in functie de stare, de nevoi...de trairi. Si starea de vreau a fost rezultatul acestor goluri...a fost urmarea asteptailor, consecinta imaginatiei si cauza efectelor.


Imi rasuna in cap o fraza..."cine a avut de-a face pana acum cu oameni manipulatori, prea slabi pentru a purta o lupta a faptelor, dar cu mintea suficient de ascutita pentru a atenta la claritatea judecatii altora, stie despre ce vorbesc"! Cine nu...sa-si pastreze mintea treaza!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu