miercuri, 12 noiembrie 2008

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."

Acum nu stiu...si nici nu ma mai intreb pentru ca mi se face rau. Fizic... Mi se pune un nod in gat...simt un gol in stomac si ma apuca greata. Imi vine sa ma vars toata. E sentimentul ala pe care l-am avut de fiecare data cand am fost nevoita sa aleg, sa iau o decizie sau sa parasesc fortat o obisnuinta. Mai bine incui usa, trag obloanele...ma inchid in casa si ma iau la palme.
N-ai decat sa-ti versi tu stomacul, sa ai tu noduri si goluri si sa te umple pe tine greata, pentru ca eu nu mai vreau!!!! Si daca n-ai s-o faci...te stiu mai fericit din fire si banuiesc ca n-ai s-o faci...nici nu ma gandesc sa ma intorc la sentimentul ala... O sa imi aprind o tigara, o sa dau drumul unui film bun si o sa beau un vin...alb...demidulce... Si maine...dar cine sta sa se gandeasca ce va fi maine?!

3 comentarii: