vineri, 22 mai 2009

Panza de paianjen

Nu stiu cum mi se intampla...n-as putea sa explic...Citesc o carte si imi place...dupa care in viata mea se petrec niste lucruri care ma contrariaza cel putin. Am terminat "Panza de paianjen" si recunosc...nu mai citisem Cella Serghi, desi am o varsta si niste pretentii in legatura cu mine. Noroc cu Jurnalul...In fine...nu asta e important (adica este...dar nu in contextul asta). M-am identificat cu personajul si m-am regasit aproape in tot. Lectura m-a influentat intotdeuna...mai mult sau mai putin: dupa "Lolita" m-am visat pedofila, dupa "Ce mult te-am iubit" am avut cosmaruri chinuitoare, dupa "Adam si Eva" m-am indragostit in urma unei priviri fulgeratoare si adanci, "Insuportabila usuratate a fiintei umane" m-a marcat pana la depresie. Dar "Panza de paianjen" a Cellei Serghi m-a nimerit asa de bine, incat m-a uimit. Imi lipsea marea...Si astazi primesc un telefon de la o pictorita...intamplator gazda mea...si vorbesc cu ea aproape o ora. Imi povesteste despre cat de mult s-au schimbat lucrurile si ce rai au devenit oamenii, ca e foarte dificil sa razbati astazi si sa traiesti ca artist si ca asa se intampla peste tot, jungla nu e numai in Romania...ea locuieste in Germania. Si am vorbit...incercand sa-i spun ca exista un echilibru in toate si ca orice rau perceput acum ca fiind rau poate fi sursa binelui de mai tarziu, ca exista o compensatie in orice...Eu cred in nebunia asta cu universul ca resursa nelimitata si sunt un om optimist, inainte de a veni americanii sa ma invete cum sta treaba cu gandirea pozitiva. Dar sa nu ma indepartez. Pictorita mea mi-a spus ca aici in Romania are cateva persoane dragi, pe care i-ar placea sa le vizitez, pentru ca simte ea ca mi s-ar potrivi mediul. Si mi-a indicat mai cu seama una...o profesoara de limbi romanice, care organizeaza in fiecare vara un fel de tabara a artistilor la ea acasa...in Vama Veche, unde are o vila. Sa merg acolo...s-ar bucura. Si ma gandeam ca daca pe Alex si pe Michi i-am cunoscut deja...poate ca il voi intalni si pe Petre Barbu...ca sa fiu asa...o Diana intoarsa.

2 comentarii:

  1. Oare de ce nu ti-a comentat cineva postul asta?
    HM! Sintem in luna august, mai exact pe 15 si nici un prezumtiv artisto-hipiot nu s-o aratat interesat de o colaborare artistica direct pe plaja ingusta din Vama Veche? Cred ca esti mult prea imbracata in poza de sub "Despre mine".

    RăspundețiȘtergere
  2. Las ca imi trag niste poze mai nude, daca zici ca asta ar fi defectul.

    RăspundețiȘtergere