luni, 15 decembrie 2008

Please Learn From My Stupidity

Se apropie sarbatorile si ma intalnesc din ce in ce mai des cu oameni deprimati, cu perechi desperecheate, cu visuri cu final de cosmar, cu aripi frante. O fi de la vreme, de la lipsa soarelui, de la prea multe beculete sau, vorba unui amic, de la nutritie. Nu stiu si nici nu vreau sa aflu...as fi, mai degraba, curioasa sa aflu care e reteta fericirii, fara sa stiu neaparat cauza tristetii. Nu este o reteta...stiu...dar preferam sa fie. Si nu d-aia care sa inceapa cu "NU asa", ci o reteta cu 2-3 potiuni care sa-si faca efectul rapid si sa dureze pana se plictiseste omul de fericire si trece la reteta intelepciunii sau la cea a indiferentei...sau la oricare alta reteta crede el ca i s-ar potrivi in momentul ala.
De sarbatori trebuie sa fim veseli, calzi...musai inconjurati de alti oameni veseli si neaparat cu perechea. E, na?! Si daca de sarbatori iti vine sa fii normal? Daca intamplator nu ai cu cine sa treci anul? Daca vrei sa stai intins in pat cu 2 telecomenzi pe burta si cu o sticla de sampanie langa mana dreapta? E de rau? Se cheama ca esti trist? Lame sau cum? Eu zic ca de sarbatori nu trebuie nimic. Nici sa te inghesui ca disperatul prin supermarketuri, nici sa intri in panica daca nu ai brad sau sarmale, nici sa te apuce depresia daca nu ai pereche. Relax! Pregateste-ti bine sufletul...Atat! Personal am trait o experienta suficient de puternica si dezgustator de neplacuta nu mai departe de anul trecut. Daca ma uit bine in jur...n-am invatat nimic din ea. Daca e sa ma holbez undeva in interiorul meu stiu ca mi-am luat lectia: de sarbatori nu ma mai astept la nimeni...ma pregatesc numai sa-mi fie cat de poate de bine sufleteste. In rest...o sa gatesc jambalaya, o sa cumpar sampanie...o sa-mi decorez camera si n-o sa ma gandesc la nimic!

Un comentariu: