joi, 6 septembrie 2012

"In gandul meu ... "


Am intalnit "frumusetea", am stat la masa cu ea si i-am ascultat confesiunea. Din pacate, am reusit sa o manjesc, pentru ca in viata mea visurile se spulbera repede sub presiunea realitatii. Dar...am intalnit-o si ma bucur ca exista. Credeam ca nu voi mai avea vreodata ocazia sa privesc in fata frumosul si sa ma bucur de libertatea pe care mi-o inspira imaginea lui. Mi-ar fi placut sa fiu orice altceva decat om inlantuit de imprejurari: o oglinda, un gand, o idee sau o banca intr-un parc. Mi-ar fi fost mult mai usor sa multumesc destinului ca m-a pus din nou in fata "fumosului". Dar nu's. Sunt numai eu, trecuta prin ani, prin timp, prin experiente variate, printre oameni fel de fel. M-am incarcat cu ganduri si m-am obisnuit sa primesc numai trairile care imi fac existenta mai comoda ... nu mai linistita, ci mai comoda. Astfel ca nu ma pot avanta prea mult si nu ma pot pierde nicio clipa. Poate doar o clipa...pentru a gusta o dimineata insorita, verde, dezgolita si plina de sensuri. Dar asta ar fi o imprudenta care m-ar costa probabil mult...mult prea mult. Acum as vrea sa .... "merg pe strada in delir, orbecaind prin noapte ore'n sir...În locuri despre care n-am habar/Cu mâna strecurata în buzunar./Târziu în anotimp posomorât,/Să cadă frunze peste paşii mei./Şi sa-mi arunc esarfa de la gât,/Să-mbratisez copacii pe alei." vorba cantecului...
Ceva m-a impresionat si pe mine...faptul ca frumosul se ia. In prezenta lui eu am fost "frumoasa" si mi-a placut. Intr-o zi...voi ramane asa. Sunt sigura. In viata asta sau in alta, ma voi molipsi si eu de frumos si voi vrea sa ma pierd intr-un sir de dimineti pline de sensuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu